maanantai 18. helmikuuta 2013

Histofriikki1: Leikki-ikä


Tein viikonloppuna matkan omaan historjaani. Perjantaina sain vielä ihan viimeiset syntymäpäivälahjani, yksi kaikista mieluisimmista oli ukolta. Hän oli kerännyt vanhoja piirustuksiani nippuun ja antoi ne minulle. Oli ihanaa nähdä sitä todellista kehittymistä. Sittemmin innostuin katselemaan muita vanhoja töitäni. Tämän viikon aikana saatte nähdä töitäni ja kehitystäni vaihe vaiheelta. (Pienten selitysten kera).

Olin hyvinkin rauhallinen lapsi joka rakasti näperrellä ja leikkiä pikkujutuilla, mutta jo hyvinkin pienenä vaadin sitä 'täydellisyyttä'. Olen eräänkin kerran kuullut tarinoita jossa olen valittanut ettei joku ole tarpeeksi hyvin ja sitten turhautunut... värityskirjat ja leikkaamistehtävätkin on tehty millilleen. Tuollaisia tähtijalkaisia- ja käsiä olen tehnyt paljon, tuo oikeanpuoleinen taas on minusta edelleenkin kaunis työ. Ikää molemmissa 6 vuotta ja seuraavana syksynä aloitin kuvataidekoulun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti